Protagonist support

Servicecontract buiten kantooruren

Bij Protagonist bieden wij onze klanten de mogelijkheid om te allen tijden gebruik te kunnen maken van onze service en support. Heb je vragen of noodsupport nodig buiten kantooruren?

Ondersteuning buiten kantooruren

De supportengineers van Protagonist zijn erop gebrand om net die extra stap te zetten die nodig is om jouw website te laten werken voor jouw organisatie. Je betaalt een vast bedrag per maand en geen eenmalige kosten! Binnen dit servicecontract bieden wij 2 uur gratis support aan per maand. Additionele noodsupport zal in rekening worden gebracht conform ons standaard tarief van €85,- per uur.

Basic Service
  • Storingen via noodnummer
  • Storingen worden behandeld op - ma t/m do, tussen 9.00 en 17.30 - vr, tussen 09.00 en 16.30
  • Tickets standaard hogere prioriteit

* Zonder ticket met duidelijke probleembeschrijving + domein/server wordt een noodverzoek niet in behandeling genomen.

* Melding van uw noodverzoek gaat via SMS naar dienstdoende medewerker(s), deze beantwoord uw ticket per e-mail.

* Uitlsuitend te gebruiken bij storingen / noodverzoeken. Onder nood valt een website of server die offline / niet bereikbaar is. Bij onjuist gebruik wordt een service uur in rekening gebracht.

Premium Service
  • Storingen via noodnummer
  • Storingen worden behandeld op - 24 uur per dag - 7 dagen per week
  • Tickets standaard hogere prioriteit

* Zonder ticket met duidelijke probleembeschrijving + domein/server wordt een noodverzoek niet in behandeling genomen.

* Melding van uw noodverzoek gaat via SMS naar dienstdoende medewerker(s), deze beantwoord uw ticket per e-mail.

* Uitlsuitend te gebruiken bij storingen / noodverzoeken. Onder nood valt een website of server die offline / niet bereikbaar is. Bij onjuist gebruik wordt een service uur in rekening gebracht.

Bel ons gerust als je vragen hebt
over onze Servicecontracten.
088 333 4444

Al 22 jaar in de business

Protagonist biedt sinds 1999 verschillende diensten aan op het gebied van hosting, domeinen en websites. Wij hebben sinds dag één altijd de nadruk gelegd op bereikbaarheid en kwaliteit. Zo zijn wij met bijna 7.000 klanten en meer dan 20.000 geregistreerde domeinen op dit moment een van de grotere spelers in de markt. Bereikbaarheid, kwaliteit en deskundigheid zijn voor ons kernwaarden om onze klanten de optimale service te kunnen leveren.

Het jaar was 1999 en de slaapkamer van de studentenflat op de Goudsewagenstraat in Rotterdam werd omgetoverd tot kantoor en Protagonist.nl werd gelanceerd. Binnen 24 uur meldde de eerste klant zich aan: niemand minder dan Felix Meurders, de consumentenwaakhond van de VARA. Vanaf dat moment ontstond Protagonist en wisten we direct dat we de lat hoog moesten leggen om onze klanten tevreden te stellen.

Telefonisch contact

Maandag 09:00 tot 17:00
Dinsdag 09:00 tot 17:00
Woensdag 09:00 tot 17:00
Donderdag 09:00 tot 17:00
Vrijdag 09:00 tot 16:30

Storing overzicht

Ondervindt u momenteel een storing van uw website of overige dienst via Protagonist? Bekijk op onze storingspagina of er sprake is van een storing.