Nu we allemaal steeds meer locatie-afhankelijk bezig zijn, is efficiënt werken in de cloud een must. Met de Microsoft 365 Business producten van Protagonist is dit een fluitje van een cent.
We helpen je vanzelfsprekend met de koppeling van alle Business Basic of Business Standard programma’s aan jouw eigen domein. Je kiest zelf welk pakket het beste bij je onderneming past. Heb je onze expertise nodig bij het maken van de juiste keuze, neem telefonisch contact op met onze helpdesk: 088 333 4444.
Met de mobiele Microsoft 365-toepassingen heb je overal en altijd toegang tot je bestanden. Op kantoor, thuis, onderweg, waar ook ter wereld bekijk en bewerk je 24/7 al je documenten. Bovendien beschik je altijd over de meest up to date versie. Het maakt daarbij niet uit of je met een Windows-, iOS®- of Android™ apparaat werkt. Het maakt zelfs niet uit of je binnen een en hetzelfde bedrijf met verschillende apparaten werkt. Optimale samenwerking dus.
De tijd van met z’n allen op kantoor werken is voorbij. Maar samenwerken is er niet moeilijker op geworden. Met Microsoft 365 werk je samen aan projecten, bestanden, presentaties. OneDrive biedt overal en iedereen toegang tot al je bestanden, zodat er tegelijkertijd aan een project gewekt kan worden. Met SharePoint biedt je teams de mogelijkheid om bestanden en mappen te delen en te beheren. Natuurlijk kunnen toepassingen als Teams en Skype dit ondersteunen met meer directe communicatie.
Het grootste verschil tussen Office en Microsoft 365? De cloud! Met Microsoft 365 maak je jouw bedrijf in een klap klaar voor werken in de cloud. Voor het systeembeheer is Microsoft 365 een stuk makkelijker omdat alle software updates ook via de cloud worden uitgerold. En dan is er nog een verschil; Microsoft 365 is alleen in abonnementsvorm leverbaar, in tegenstelling tot het ‘oude’ office waarbij je eenmalig de software aanschafte. Daar staat dan wel tegenover dat je dus voortdurend, automatisch en real time verbeteringen, aanpassingen en updates ontvangt.
Geen onderhoud
Betrouwbaar
PC en MAC
Support
Altijd up-to-date
Plug en Play
Je kiest zelf welk pakket het beste bij je onderneming past. Heb je onze expertise nodig bij het maken van de juiste keuze, neem telefonisch contact op met onze helpdesk: 088 333 4444.
Een VPC (demo) aanvragen doe je telefonisch op 088 333 4444, of met dit formulier. Er wordt binnen een werkdag contact met je opgenomen.
Heeft u ondanks onze uitleg nog steeds vragen of heeft u het idee dat u nog informatie mist om tot een goede keuze te kunnen komen? We hebben daar alle begrip voor. En we hebben de juiste mensen klaar zitten die u hiermee kunnen helpen.
Sluit je aan bij deze toonaangevende bedrijven
Protagonist biedt sinds 1999 verschillende diensten aan op het gebied van hosting, domeinen en websites. Wij hebben sinds dag één altijd de nadruk gelegd op bereikbaarheid en kwaliteit. Zo zijn wij met bijna 7.000 klanten en meer dan 20.000 geregistreerde domeinen op dit moment een van de grotere spelers in de markt. Bereikbaarheid, kwaliteit en deskundigheid zijn voor ons kernwaarden om onze klanten de optimale service te kunnen leveren.
Het jaar was 1999 en de slaapkamer van de studentenflat op de Goudsewagenstraat in Rotterdam werd omgetoverd tot kantoor en Protagonist.nl werd gelanceerd. Binnen 24 uur meldde de eerste klant zich aan: niemand minder dan Felix Meurders, de consumentenwaakhond van de VARA. Vanaf dat moment ontstond Protagonist en wisten we direct dat we de lat hoog moesten leggen om onze klanten tevreden te stellen.