Protagonist support

Servicecontract buiten kantooruren

Bij Protagonist bieden wij onze klanten de mogelijkheid om te allen tijden gebruik te kunnen maken van onze service en support. Heb je vragen of noodsupport nodig buiten kantooruren?

Ondersteuning buiten kantooruren

De supportengineers van Protagonist zijn erop gebrand om net die extra stap te zetten die nodig is om jouw website te laten werken voor jouw organisatie.

Je betaalt een vast bedrag per maand en geen eenmalige kosten! Binnen dit servicecontract bieden wij 2 uur gratis support aan per maand. Additionele noodsupport zal in rekening worden gebracht conform ons standaard tarief van €85,- per uur.

Al 20 jaar in de business

Protagonist biedt sinds 1999 verschillende diensten aan op het gebied van hosting, domeinen en websites. Wij hebben sinds dag één altijd de nadruk gelegd op bereikbaarheid en kwaliteit. Zo zijn wij met bijna 7.000 klanten en meer dan 20.000 geregistreerde domeinen op dit moment een van de grotere spelers in de markt. Bereikbaarheid, kwaliteit en deskundigheid zijn voor ons kernwaarden om onze klanten de optimale service te kunnen leveren.

Het jaar was 1999 en de slaapkamer van de studentenflat op de Goudsewagenstraat in Rotterdam werd omgetoverd tot kantoor en Protagonist.nl werd gelanceerd. Binnen 24 uur meldde de eerste klant zich aan: niemand minder dan Felix Meurders, de consumentenwaakhond van de VARA. Vanaf dat moment ontstond Protagonist en wisten we direct dat we de lat hoog moesten leggen om onze klanten tevreden te stellen.

This is the awesome info notification title