Protagonist is altijd nieuwsgierig wat haar klanten denken. Zo sturen we na elk support ticket een korte enquête zodat wij continu onze dienstverlening op de wensen van de klanten kunnen afstemmen. Als dank voor het invullen van de enquête verloten we regelmatig een gadget, deze keer een iPad.

Ditmaal is de gelukkige winnaar Kenniscentrum Transurban, onderdeel van de Hogeschool Rotterdam. Op donderdag 19 mei jl. kwam de gelukkige winnares mevrouw ten Zweege, management-assistant bij Kenniscentrum Transurban, de prijs bij ons in ontvangst nemen.

‘Kenniscentrum Transurban is als onderdeel van de Hogeschool Rotterdam verantwoordelijk voor onderzoek en richt zich specifiek op de grootstedelijke vraagstukken van Rotterdam. Via mond tot mond reclame werden wij op de hoogte gesteld van protagonist en zijn inmiddels 3 jaar een tevreden klant. Verzoeken en aanvragen worden eigenlijk altijd soepel en probleemloos verwerkt. Overigens vind ik het een goed initiatief om enquetes door jullie klanten in te laten vullen en met zo’n mooie prijs is dat al helemaal de moeite waard!’