Protagonist is trots op haar diversiteit in klanten en de websites die op de servers geplaatst worden. Elke week richt Protagonist haar schijnwerpers op een van haar 20.000 klanten, en geeft deze een plek in de spotlight.  Deze week stellen wij u graag voor aan u Paladijn Internet & Communicatie. 

Paladijn Internet & Communicatie helpt klanten die al een website hebben, maar daar onvoldoende resultaat uit halen.
Jitske Nipius, eigenaar van Paladijn, geniet er van om slechtlopende websites uit het slob te halen.
“Ik leer mijn klanten wat ze zelf allemaal kunnen doen om meer omzet uit hun website te halen. Ik vind het heerlijk om te zien hoe website-eigenaren bijvoorbeeld plezier krijgen in het verbeteren van de teksten en afbeeldingen op hun website”.

Denk jij ook dat je klaar bent zodra jouw site af is? Dan zou Jitske jou best wel eens kunnen helpen aan meer omzet!
Volgens haar begint het juist pas zodra de site af is. Dán moet je gaan zorgen voor o.a. contacten via social media, persberichten, een blog, internetacties enzovoort.

Soms wordt een site herbouwd, maar vaak ook zijn er slechts enkele eenvoudige aanpassingen nodig om te zorgen voor meer bezoekers op de website. Of beter gezegd … meer bezoekers die doen wat jij van ze verwacht (namelijk jouw producten of diensten kopen).

Wil jij ook meer omzet uit je website halen? Neem dan contact op met Paladijn www.paladijn.com

Speciaal voor de bloglezers van Protagonist
Voor lezers van dit Protagonist blog heeft Paladijn een speciale internet actie:
Stuur vóór 11 juni 2012 een email met het adres van jouw website en je verdere contactgegevens aan Paladijn Internet & Communicatie jitske@paladijn.com en je ontvangt gratis de 3 belangrijkste verbeterpunten voor jouw website.

www.paladijn.com