Uw mailaccount verhuizen naar Protagonist.

Home » Knowledge Base » Support » E-mail » Uw mailaccount verhuizen naar Protagonist.

Indien u bij uw oude provider e-mailaccounts aan uw domein gekoppeld heeft, zullen deze ‘aan de Protagonist kant’ via uw PLESK Control Panel opnieuw aangemaakt moeten worden.
Als de mailboxen ingesteld zijn vóór de verhuizing voltooid is loopt u namelijk geen risico om e-mails te missen tijdens en ná de verhuizing.

Het is uiteraard ook mogelijk om de e-mailaccounts door het Protagonist support-team aan te laten maken op de server om deze vervolgens op afstand door ons te laten instellen via een applicatie zoals bijvoorbeeld Teamviewer. Voor het aanmaken en instellen van uw mailadres worden geen extra kosten gerekend.

U kunt standaard gebruik maken van een onbeperkt aantal POP3 of IMAP accounts op alle hostingpakketten, mits de mailboxinhoud binnen de gestelde limieten van deze pakketten valt.
Wij bieden echter ook Hosted Exchange aan.
Met deze dienst is het mogelijk om naast uw inkomende mailberichten, ook uw uitgaande mail, uw agenda én uw contactpersonen te delen met andere Exchange gebruikers en te synchroniseren tussen diverse apparaten en applicaties.
Voor meer informatie over deze betaalde service kunt u terecht op de volgende pagina.

Let op:
Bij de verhuizing van uw domein van of náár Protagonist  zal alleen de domeinnaam verhuisd worden.
Net als de bestanden van uw website, zal ook de mailbox-inhoud handmatig moeten worden overgezet.

Hoe kan ik helpen?

Denze Protagonist Knowledge Base biendt u een groot aantal handleidngen. Zo vindt u support handleidingen die betrekking hebben op onze diensten, maar ook handleidingen en handige weetjes voor het maken en optimaliseren van uw website. Daarnaast vindt u diversen administrative handelingen over o.a. het verhuizen van domeinnamen.

Interesse in onze diensten?

Neem contact met ons op als je een vraag hebt over een van onze producten of direct wilt bestellen.