Spamfilter bericht uit quarantaine halen

Spamfilter bericht uit quarantaine halen

Knowledge Base » Spamfilter » Spamfilter bericht uit quarantaine halen

Wilt u berichten die uw Spamfilter heeft tegengehouden uit quarantaine halen, dan kunt u dat via uw Protagonist Control panel eenvoudig doen.

U dient hiervoor allereerst in te loggen op uw Control panel op onze homepage: http://www.protagonist.nl.

Wanneer u op onze site bent, klikt u bovenaan op de ‘Inloggen’ link.
Vul vervolgens aan de linkerkant van het scherm de gegevens voor uw Control panel in.

Wanneer u bent aangekomen op uw Control panel klikt u op de link ‘Domeinnamen beheren’.

Vervolgens gaat u naar de domeinnaam waarvoor u het Spamfilter wilt bekijken en klikt u op ‘Spamcontrol instellingen’. U wordt dan doorgestuurd naar het SpamExperts spamfilter voor uw domein.

U kunt onder het knopje ‘Spamquarantaine’ alle e-mail berichten vinden die door het spamfilter als Spam zijn tegengehouden.

Als er e-mails gevonden zijn die in de Spamquarantaine zijn geplaatst dan kunt u deze hier vinden. Als het bericht onterecht als spam gemarkeerd is ervoor kiezen om het bericht uit quarantaine vrij te geven zoals u hieronder kunt zien.