Spamfilter bericht uit quarantaine halen

Spamfilter bericht uit quarantaine halen

Knowledge Base » Spamfilter » Spamfilter bericht uit quarantaine halen

Wil je de berichten die je Spamfilter heeft tegengehouden uit quarantaine halen? Dat kun je eenvoudig doen via je Protagonist Control panel.

Log hier eerst in. Of ga naar de website en klik bovenaan op de ‘Inloggen’ link. Vul aan de linkerkant je gegevens in.

Daarna klik je op ‘Domeinnamen beheren’.

Vervolgens ga je naar de domeinnaam waarvoor je het Spamfilter wilt bekijken en klik je op ‘Spamcontrol instellingen’. Je wordt dan doorgestuurd naar het SpamExperts spamfilter voor jouw domein.

Je kunt onder het knopje ‘Spamquarantaine’ alle e-mailberichten vinden die door het spamfilter als Spam zijn tegengehouden.

Als er e-mails gevonden zijn die in de Spamquarantaine zijn geplaatst, dan kunt u deze hier vinden. Als het bericht onterecht als spam gemarkeerd is, kun je ervoor kiezen om het bericht uit quarantaine vrij te geven, zoals hieronder aangegeven.

Zoeken

Gerelateerd

    Hulp nodig?

    Komt u er niet helemaal uit? U kunt ons bereiken op 088 333 4444 en support@protagonist.nl.